keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Ihana nykyaika :)

Jotain hyvääkin nykyajassa, vaikka yleensä kyl kaikki on melko typerää. Mut tällä kertaa kaikki oli hienoo. Tilasin nimittäin Englannista ittelleni uuden uimapuvun ja kokeeks yhdet rintsikat. Kaikki meni hienosti, tilaus käsiteltiin nopeasti ja tuotteet tuli viikossa kotiin. Oikea kokokin löytyi, vaikka pitikin kääntää brittikokoja Euroopan kokoihin. Tilaaminen jännitti kyl kovasti, kun en aiemmin oo tilannu tollasii. Ihana tollainen firma, siellä on vaan isoja kokoja :) Bravissimo suosittelen kaikille, joiden on vaikea löytää isoja kokoja Suomesta. Tarttee jossain vaiheessa tilata sieltä toisetki rintsikat ja samalla samaa sarjaa koko setti :)

Flunssa jyllää yhä. Töissäkään ei oikein jaksa. Tänään tein jonku mokan, en kyl käsitä vieläkään miten se on voinu niiden kaikkien varmistusten jälkeen vielä tulla, mutta nii kai on vaan käyny. En tiiä, miten mä siitä selviän. Ei siitä mitään muuten tuu, mut ite oon nii tarkka kaikesta, etten voi hyväksyä mokaani. :( Oon tän päivää yrittäny käsittää, miten se voi olla menny nii sekasi, mut en vaa keksi. No, pitää toivoo, ettei kovin pahasti menny väärin :( Kyse ei ole mistään isosta jutusta, mut mä vaan oon tämmönen pikkutarkka.

Tarttis lähtee leffaan joku päivä. Tahtoisin käydä kattoo sen Vampyyrihotelli vai mikä se nimi ny olikaa..





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti